مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-02سياسي

اصحاب رسانه خط مقدم مقابله با جنگ و امپراتوری رسانه ای هستند


مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: در حوزه رسانه در مناسبت های مختلف باید با همکاری و تعامل برای مقابله جنگ و امپراتوری رسانه ای برنامه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد رضایی، مسئول شکل گرفته اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر شاهد جنگ ترکیبی بین گروه ها، اقوام، مذاهب و … هستیم.

وی بیان کرد: در بحث جنگ سایبری دشمن در عرصه رسانه و فضای مجازی و در تمامی فعالیت ها هر جا دسترسی داشته باشد برای توقف قطار جمهوری اسلامی مانع ایجاد میکند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: دشمن در بستر فضای مجازی و توییتر بیش از 10 سال میشود کار میکند و برنامه ریزی آنها روی نسل زِد Z است( نسل زد (و) یا نسل نت به افرادی تلقی می شود که تقریباً بین سال های 1995 تا 2010 متولد شده اند.

این نسل از همان ابتدای کودکی وقتی چشمان خود را به روی دنیا گشودند، توانستند پیشرفت اینترنت و سایر ابزارهای هوشمند دنیا را ببینند و اصلاً به همین خاطر به آن ها نسل نت (اینترنت) یا بومی های دیجیتال گفته می شود.

وی ادامه داد: نسلی که باید از بستر رسانه های داخلی آموزش و بهره بگیرد در بستر فضای مجازی و رسانه های خارجی پرورش پیدا کرده است.

رضایی بیان کرد: در این جنگ رسانه ای و بستر فضای مجازی دشمن نسبت به حجاب بانوان برنامه داشت؛ مصی علینژاد از همان سال های اول در این بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه خط مقدم مقابله با جنگ و امپراتوری رسانه ای هستند

اصحاب رسانه خط مقدم مقابله با جنگ و امپراتوری رسانه ای هستند