مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-02اجتماعي

احداث مدرسه اتیسم در شهر سنندج


مدیر کل آموزش وپرورش استان کردستان گفت: ساخت مدرسه اتیسم در شهر سنندج از مهم ترین اولویت ها است که با عملیاتی شدن آن بسیاری از مشکلات این دانش آموزان و خانواده های آنان مرتفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی جلال پیش از ظهر امروز مدیر کل آموزش وپرورش کردستان در نخستین جلسه شورای هماهنگی، پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان ضمن تبریک هفته امسال متفاوت تر از سال های قبل برگزار می شود و فرهنگیان ودانش آموزان در این شرایط می توانند نقش آفرین باشند.

وی خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را ارزشمند ودارای برکات معنوی زیادی دانست و افزود: اعضای شورای معاونین اداره کل با بکارگیری امکانات موجود تعامل وارتباط مستمر با اداره آموزش و پرورش استثنایی داشته باشند و ظرفیت های مختلف در ارائه خدمت به این دانش آموزان را احصاء و پیگیری کنند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت: ساخت مدرسه اتیسم در شهر سنندج از مهم ترین اولویت ها است که با عملیاتی شدن آن بسیاری از مشکلات این دانش آموزان و خانواده های آنان مرتفع می شود.

ناظمی جلال با تاکید براهمیت برگزاری فصلی جلسه شورای هماهنگی، پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش استثنایی، تصریح کرد: نظارت حداکثری بر اجرای مصوبات و تلاش جدی برای تحقق اهداف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدرسه اتیسم در شهر سنندج

احداث مدرسه اتیسم در شهر سنندج