مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-02دانش

فعال دانشجویی: برخورد با اغتشاش گران مطالبه اصلی مردم و دانشجویان است


یک فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه مطالبه امروز مردم و دانشجویان برخورد با اغتشاشگران و لیدرهای اصلی اغتشاشات است و این مطالبه باید با جدیت پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اغتشاشات اخیر موجب شد تا برای مدتی آرامش روانی جامعه خدشه دار شده و همین موضوع هم اعتراض بسیاری از مردم را نسبت به رفتار اغتشاشگران در پی داشت.

بر همین اساس تاکنون ده ها پویش با مجموع بیش از 600هزار امضا در سامانه فارس من ثبت شده که خواهان برخورد جدی با عوامل اصلی این ناامنی ها شده اند.

فاطمه جم مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهریار در همین باره در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: برخورد با عاملان ناامنی در کشور مطالبه دانشجویان و مردم بوده و پویش مردم که در همین راستا در خبرگزاری فارس راه اندازی شده، باید با جدیت پیگیری شود.

    وی افزود: خبرگزاری فارس با راه اندازی بستری برای پیگیری مسائل مردم به و عکس العمل یاران امام ، معاویه و یارانش شانیتی برای قران قائل نبوده اما برای نیل به اهداف مغرضانه خود از این حربه استفاده کردند.

وی افزود: در جریان حوادث اخیر هم دشمن کوچک ترین ارزشی برای بانوان خود قائل نیست، دشمنی که زن را با ابزار جنسی و برده داری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: برخورد با اغتشاش گران مطالبه اصلی مردم و دانشجویان است

فعال دانشجویی: برخورد با اغتشاش گران مطالبه اصلی مردم و دانشجویان است