مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-02سياسي

نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس پس از 14 سال


پس از 14 سال نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس از سر گرفته می شود و بیش از 600 تاکسی فرسوده فرصت نوسازی می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس و رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس امروز در یک گفت وگوی خبری اظهار کرد: بندرعباس بر اساس بیش از 2500 تاکسی برای خدمات رسانی مناسب کمبود دارد و تعداد تاکسی ها نسبت به سرانه جمعیت بسیار از کمتر از حد استاندارد است.

به گفته وی، عمر متوسط ناوگان تاکسیرانی بندرعباس نیز بالای 14 سال است و از 2400 تاکسی موجود در بندرعباس، بیش از 80 درصد آنها فرسوده است و اکنون فقط 700 تاکسی فعال و نیمه فعال در شهر داریم که بر کیفیت خدمات رسانی به مردم بشدت تأثیر منفی گذاشته و هزینه های حمل و نقل مردم را افزایش داده است.

کناری نژاد با اشاره به گسترده شدن شهر و نیاز به ایجاد خطوط جدید تاکسیرانی برای تردد آسان مردم، عنوان داشت: با پیگیری های انجام شده و موافقت استاندار هرمزگان، قرار شده تا پایان امسال 600 فقره تسهیلات کم بهره 206 میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی ها پرداخت شود تا بتوانیم نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس را به شکل مناسبی انجام دهیم.

وی سهم آورده رانندگان را در این طرح، 60 میلیون تومان اعلام و نیز گفت: 30 میلیون تومان هم بابت خرید خودروی فرسوده آنها پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس پس از 14 سال

نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس پس از 14 سال