مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-02دانش

کاهش مشروطی و اُفت تحصیلی دانشجویان با اجرای طرح پیشگیری از اُفت تحصیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مهدی وجدانی همت مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی با برنامه «روزنه» در مورد اجرای موفق طرح پیشگیری از اُفت تحصیلی دانشجویان مصاحبه تلفنی کرد.

- وجدانی همت گفت: با طرح پیشگیری از اُفت تحصیلی دانشجویان، در دانشگاه علامه در نیم سال گذشته دانشجویان دچار مشروطی و اُفت تحصیلی نشدند.

این طرح از مهر سال جاری در دانشگاه های وزارت علوم اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مهدی وجدانی همت مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی با برنامه روزنه در مورد اجرای موفق طرح پیشگیری از اُفت تحصیلی دانشجویان مصاحبه تلفنی کرد.

وجدانی همت اُفت تحصیلی را ویترینی برای نمایش اختلال در روند رشد فردی و اجتماعی دانست و گفت: تعداد بسیار زیادی از دانشجویانی که در تحصیل خود اُفت دارند در سایر مراحل زندگی نیز با اختلالاتی یا مواجه هستند یا مواجه خواهند شد.

وی افزود: از 3 سال گذشته در دانشگاه علامه موضوع اُفت تحصیلی مورد بررسی قرار گرفت و طی یک برنامه جامع در نیم سال گذشته، دانشجویان دچار مشروطی و اُفت تحصیلی نشدند.

این طرح در اسفند 1400 با گزارشی مفصل به وزارت علوم ارسال شد و هم اکنون دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان دبیرخانه ملی این طرح از مرداد ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مشروطی و اُفت تحصیلی دانشجویان با اجرای طرح پیشگیری از اُفت تحصیلی

کاهش مشروطی و اُفت تحصیلی دانشجویان با اجرای طرح پیشگیری از اُفت تحصیلی