مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-02سياسي

دستگیری مجرم فضای مجازی که در کمین زنان آرایشگر بود


معاون دادستان قم در امور فضای مجازی از صدور کیفرخواست مجرم اینترنتی که اقدام به مزاحمت و تهدید، نشر اکاذیب و دعوت به ارتکاب جرائم منافی عفت برای تعدادی از بانوان آرایشگر می کرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل تحریری معاون دادستان قم در امور فضای مجازی از صدور کیفرخواست مجرم اینترنتی که اقدام به مزاحمت و تهدید، نشر اکاذیب و دعوت به ارتکاب جرایم منافی عفت برای تعدادی از بانوان آرایشگر می کرد خبر داد و اظهار کرد: متهم با دسترسی به اطلاعات خصوصی آرایشگران در صفحات تبلیغی آنان و بارگذاری اطلاعات در فضای مجازی، اقدام به مزاحمت و تهدید و هتک حیثیت آنها می نمود.

معاون دادستان قم با بیان اینکه این مجرم در ابتدا به عنوان مشتری به صفحات آرایشگران در فضای مجازی مراجعه کرده و شروع به گفتگو با آنان می کرد و در ادامه با ارسال تصاویر نامناسب، آزار و اذیت کلامی و دعوت به ارتکاب جرائم منافی عفت، طعمه های خود را تهدید به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی و شماره تلفن آنان با عبارات مبتذل در فضای مجازی می نمود.

تحریری به دستگیری این متهم در یکی از شهرهای جنوبی کشور با شکایت ده نفر از قربانیان این پرونده و دستورات قضایی شعبه 13 بازپرسی و عملیات فنی و اطلاعاتی پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مجرم فضای مجازی که در کمین زنان آرایشگر بود

دستگیری مجرم فضای مجازی که در کمین زنان آرایشگر بود