مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-02اقتصادي

مرغ تا 2 ماه آینده در چهارمحال و بختیاری تأمین است


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای آبان ماه تا تاریخ 10 آبان سال جاری حدود 445 هزار جوجه ریزی انجام شده و تعداد مرغ موجود در سالن یک میلیون و 500 هزار قطعه است که پیش بینی می شود تا 2 ماه آینده در سطح استان مشکل کمبود مرغ نباشد.

- سید عباس میراحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای آبان ماه تا تاریخ 10 آبان سال جاری حدود 445 هزار جوجه ریزی انجام شده و تعداد مرغ موجود در سالن یک میلیون و 500 هزار قطعه است که پیش بینی می شود تا 2 ماه آینده در سطح استان مشکل کمبود مرغ نباشد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به کاهش جوجه ریزی در شهریورماه سال جاری حدود 4 الی 5 روز چالش کمبود مرغ داشتیم که با تامین مرغ گرم از خارج استان و توزیع مرغ منجمد چالش برطرف شد.

وی در پایان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 97 میلیارد تومان تسهیلات به مرغداری ها پرداخت شده است، گفت: در راستای تولید پایدار از تعداد 214 واحد فعال 100 واحد از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 و سرمایه در گردش حمایتی دام و طیور تسهیلات اخذ کرده اند.

پایان پیام/ 68036


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ تا 2 ماه آینده در چهارمحال و بختیاری تأمین است

مرغ تا 2 ماه آینده در چهارمحال و بختیاری تأمین است