مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-02اقتصادي

رییس شورا: شهرکرد به زودی شهر بدون مانع می شود


رییس شورای شهر شهرکرد با حضور در خبرگزاری فارس چند مطالبه مردمی را تلفنی پیگیری کرد که حذف دست اندازهای پرتعداد سطح شهر با نصب دوربین های ثبت تخلف یکی از این مطالبات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سامان دادن وضعیت ترافیکی شهر شهرکرد و تنظیم هرچه سریعتر طرح جامع شهری، کاهش موانع و کنترل ترافیک داخل شهر از جمله دغدغه های این روزهای مردم است که خبرنگار این رسانه این مطالبات را از رییس شورای اسلامی شهرکرد پیگیری کرد.

مصطفی حیدری گفت: مجری اجرای طرح جامع شهری راه و شهرسازی است که تا کنون جلسات متعددی برای مطالعات این طرح برگزار شده است و به زودی بازنگری طرح جامع شهری تمام می شود.

رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: متاسفانه شهرکرد فاقد طرح ترافیک شهری بوده و تاکنون تنها برای روگذر و زیرگذر 15 خرداد و بلوار طالقانی برنامه ریزی شده است که توافقات اولیه با قرارگاه خاتم انجام شده، به زودی وارد مرحله انعقاد قرارداد و اجرایی شدن این طرح ها می شویم.

وی در ادامه در خصوص اجرای برنامه های شهری برای کاهش ترافیک تماس تلفنی با مدیر برنامه و بودجه شهرداری شهرکرد برقرار کرد.

تخصیص 100 درصدی اعتبار به طرح های روان سازی ترافیک بهروز محمدپور گفت: بودجه لازم برای انجام فعالیت های روان سازی ترافیک به صورت 100 درصدی تخصیص داده شده و تنها کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورا: شهرکرد به زودی شهر بدون مانع می شود

رییس شورا: شهرکرد به زودی شهر بدون مانع می شود