مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-02سياسي

گازکشی به مغازه ها و باغات گنجنامه خلاف قانون است


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: گازکشی به گنجنامه تنها با هدف گازرسانی به دهکده تفریحی تله کابین است و به مغازه های مسیر آبشار و باغات نباید لوله کشی شود.

- علی اکبر نظری رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص گازکشی به گنجنامه و تاسیسات مستقر در آن اظهار کرد: فعالیت مغازه های مسیر آبشار گنجنامه غیرقانونی نیست و شهرداری آنها را ایجاد کرده است اما قرار نیست به آنها گاز داده شود.

وی با بیان اینکه گازکشی به گنجنامه با هدف گازرسانی به مجموعه دهکده تفریحی تله کابین است بیان کرد: بر این اساس مابقی تاسیساتی که در گنجنامه است، قرار نیست گاز دریافت کنند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان تصریح کرد: تاکنون در این خصوص از شورا هیچگونه استعلامی صورت نگرفته و صحبتی هم نشده است و بعید می دانم گازکشی به مغازه ها صورت گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از باغات از هم قرار است در مسیر لوله گذاری گاز دریافت کنند گفت: البته در این خصوص تخلفاتی صورت گرفته و به برخی باغات از قبل گازرسانی شده است.

نظری با تاکید بر اینکه تخلفات در این زمینه بسیار زیاد است یادآور شد: باغات در بلوار ارم اکثرا دارای انشعاب گاز هستند و متاسفانه سیستم های نظارتی هم نظارتی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازکشی به مغازه ها و باغات گنجنامه خلاف قانون است

گازکشی به مغازه ها و باغات گنجنامه خلاف قانون است