مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-02اجتماعي

هشدار مدیریت بحران نسبت به آب گرفتگی و وزش باد شدید در اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به استان گفت: لغزندگی جاده، آب گرفتگی معابر عمومی، ایجاد روان آب در مسیل ها، - منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه تا پایان روز پنجشنبه در نیمه جنوبی، غربی و شرقی استان اظهار داشت: این سامانه بارشی همراه با رگبار باران، رعد و برق خواهد بود و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

وی با اشاره به کاهش دما و وزش باد شدید موقتی در سطح استان افزود: لغزندگی جاده، آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در عبور از گذرگاه های کوهستانی و ایجاد روان آب در مسیل ها، احتمال اختلال در تردد در مسیرهای مواصلاتی هم مرز با استان های چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد و لرستان به علت بارش و لغزندگی پیش بینی می شود.

شیشه فروش با تأکید بر ضرورت احتیاط در سفرهای برون شهری و عدم فعالیت کوهنوردی در مناطق غرب و جنوب استان تصریح کرد: از تردد و اسکان در بستر و حریم رودخانه ها و حاشیه مسیل ها خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آمادگی دستگاه های امدادی و مدیریت بحران در مناطق تحت تأثیر، خاطرنشان کرد: احتیاط لازم هنگام تردد جاده ای، اجتناب از چرای دام در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران نسبت به آب گرفتگی و وزش باد شدید در اصفهان

هشدار مدیریت بحران نسبت به آب گرفتگی و وزش باد شدید در اصفهان