مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-02سياسي

فاصله نسلی را باید با جهاد تبیین کاهش داد/ اشراف کامل ملت ایران به توطئه های دشمن


استاندار لرستان با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به زیرساخت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی است، گفت: مردم ایران بیدار هستند و نسبت به توطئه ها اشراف کامل داشته و در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل لرستان، یکی از وجوه این مناسبت ها را تبیین دانست و اظهار کرد: شاید یکی از مهمترین ماموریت های ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای صیانت از داشته ها، توجه به همین مناسبت ها همچون هفته پدافند غیرعامل و 13 آبان است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه چه قابلیت هایی داریم و چه اقداماتی طی این 43 سال انجام شده و با یک چشم اندازی چه کارهایی را می توانیم انجام دهیم.

استاندار لرستان، واژه پدافند را به معنای مقابله در برابر یک حمله عنوان و تصریح کرد: اگرچه در سال های اخیر سازوکار پدافند غیرعامل ایجاد شده، اما تاریخی به قدمت حیات بشر دارد، همچنان که ساختن قلعه ها و حفاظت از داشته ها جزیی از پدافند غیرعامل بوده است.

زیویار بیان داشت: پدافند غیرعامل یک اصلی دائمی برای مقابله با هر نوع تهدیدی است، هر تهدیدی که زندگی بشر را در بر گیرد.

وی با بیان اینکه آمادگی حداکثری در پدافند غیرعامل موجب مصونیت در برابر تهدیدها می شود، افزود: هر جامعه ای برای حفظ خود لازم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله نسلی را باید با جهاد تبیین کاهش داد/ اشراف کامل ملت ایران به توطئه های دشمن

فاصله نسلی را باید با جهاد تبیین کاهش داد/ اشراف کامل ملت ایران به توطئه های دشمن