مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-02سياسي

برخورد جدی با متصرفان غیر قانونی و زمین خواران


در نخستین مرحله عملیات گسترده برخورد با متصرفان و زمین خواران با حکم قضایی نسبت به رفع خلاف بیش از 50 هزار متر مربع دیوارکشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، تورج فرهادی درخصوص رفع خلاف از ساخت و سازهای غیر مجاز اظهارداشت: برابر هماهنگی های انجام شده حقوقی و اخذ رأی قضایی در راستای اجرای مصوبه شورای تامین استان تهران، با حضور عوامل انتظامی یگان حفاظت شهرداری تهران، عوامل شهرداری منطقه، همکاران شهربان و معبربان با حضور در شهرک های محله شهید کاظمی ناحیه سه نسبت رفع خلاف از املاک غیر مجاز ساخته شده در حریم شهر اقدام شد.

فرهادی با اشاره به اینکه مدیریت شهری با افراد سود جو و زمین خواران که به شهر تعرض کردند، برخورد قاطع می کند بیان کرد: در راستای صیانت از شهر و حقوق شهروندی، شهرداری منطقه پس از صدور اخطارهای متعدد قبلی، با هماهنگی های انجام شده رأی قضایی را به اجرا گذاشت.

شهردار منطقه 19 خاطر نشان کرد: ساختمان های غیرمجاز بدون رعایت اصول شهرسازی و مباحث ایمنی ساخته می شوند و بناهایی که یک شبه قد می کشند به دلیل عدم استحکام و نا ایمن بودن ساختمان ها خطرات جدی برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

فرهادی گفت: همچنین افراد سودجو و زمین خواران همواره در کمین هستند تا از هر شرایطی برای ثروت اندوزی نامشروع استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با متصرفان غیر قانونی و زمین خواران

برخورد جدی با متصرفان غیر قانونی و زمین خواران