مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-02سياسي

جهاد تبیین و بصیرت افزایی برای دانش آموزان امروز ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه نباید از تحرکات دشمن در راستای وارونه نشان دادن دستاوردهای کشور غافل باشیم، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون هماهنگی امور سیاسی استانداری البرز، در سومین جلسه شورای اطلاع استان که با حضور اعضای شورا و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، گفت: 13 آبان از ارزش های ملی کشور است و این روز مرکز ثقل و تربیون بین المللی ما است.

  وی افزود: از همه دستگاه ها و نهادها برای برگزاری مطلوب این مراسم دعوت به همکاری می کنیم چون کشور ما در شرایط حساسی است و لازم است دوست داران انقلاب در این برهه حساس به صحنه بیایند چرا که این مراسم مختص دانش آموزان نیست و به همه آحاد مردم تعلق دارد.

  ولی پوری گفت: 13 آبان نماد شکست امریکا و استکبار است که باید این روز را جشن بگیریم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز نماد وحدت و همبستگی در قبال استکبار است .

  وی افزود: این روز فرصت تربیتی فوق العاده برای بصیرت افزایی دانش آموزان در حوزه اجتماعی و سیاسی است.

معاون سیاسی با بیان اینکه رویدادهای 13 آبان با رویکرد بصیرت افزایی و دشمن شناسی نسل جوان تبیین شود، گفت: در این ایام دشمن با استفاده از ابزارهای نوین سعی در تزریق انزجار در جوانان نسبت به داشته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین و بصیرت افزایی برای دانش آموزان امروز ضروری است

جهاد تبیین و بصیرت افزایی برای دانش آموزان امروز ضروری است