مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-02اقتصادي

اجرای 113 طرح نیروگاه های خورشیدی کوچک با حمایت کمیته امداد اصفهان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گقت: از سال گذشته تاکنون 113 طرح نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس با هدف تامین درآمد پایدار برای خانواده های تحت حمایت با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 11 میلیارد و 300 میلیون تومان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، احمد رضایی معاون اشتغال و برای مددجویان معرفی کرد و گفت: برای احداث نیروگاه خانگی با ظرفیت 5 کیلووات، علاوه بر مشاوره شغلی و پرداخت تسهیلات توسط این نهاد، دوره های آموزشی، صفر تا صد نیروگاه های خورشیدی و آشنایی با تجهیزات، جزییات نصب و نگهداری از طریق پیمانکاران به مددجویان ارائه می شود.

رضایی با اشاره به شرایط مورد نیاز برای اجرای این طرح، بیان کرد: مددجویان دارای ملک شخصی، کنتور برق به نام و ساختمانی دارای سازه های بتنی یا آهنی، می توانند تجهیزات پنل های خورشیدی را در فضای 60 متر مربعی جانمایی کرده و از محل فروش برق تولیدی این دستگاه ها، درآمد مناسبی کسب کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ع) استان اصفهان به تأیید بیش از 500 منزل مددجوی متقاضی برای اجرای این طرح، توسط اداره برق اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هر کیلووات ساعت برق تولیدشده پنل های خورشیدی، به مبلغ 22هزار ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 113 طرح نیروگاه های خورشیدی کوچک با حمایت کمیته امداد اصفهان

اجرای 113 طرح نیروگاه های خورشیدی کوچک با حمایت کمیته امداد اصفهان