مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-02سياسي

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری منصوب شد


رییس جمهوری طی حکمی روح الله دهقانی فیروزآبادی را به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، رییس جمهوری طی حکمی روح الله دهقانی فیروزآبادی را به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان منصوب کرد.

در حکم سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری خطاب به روح الله دهقانی فیروزآبادی آمده است: به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده علمی و اجرایی، به موجب این حکم، به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری ، روحیه انقلابی ، مردم داری ، پاک دستی ، فساد ستیزی ، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با برنامه ریزی به منظور آفرینش علمی و توسعه فناوری های راهبردی و اقتدارآفرین با تاکید بر حوزه های نوپدید از طریق شناسایی، حمایت و هدایت فعالانه استعدادهای برتر ، توجه ویژه به دانشمندپروری و توسعه فرصت های شکوفایی نخبگان برای حل مسایل اساسی کشور در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.

اهتمام ویژه نسبت به افزایش تولید و اشتغال دانش بنیان، بسترسازی تحقق حکمرانی علوم پایه، توسعه نظام نوآوری بومی ایران و نیز سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری منصوب شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری منصوب شد