مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-02سياسي

دانش آموزان باید مجهز به سلاح علم و دشمن شناسی شوند


استاندار گیلان با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند و باید مجهز به سلاح علم و دشمن شناسی باشند، گفت: دشمن از توفیقات ایران ترسیده و از بالندگی و تعالی ایران اسلامی دستپاچه شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی صبح امروز در آیین استانی نواختن زنگ استکبارستیزی در دبیرستان شاهد دخترانه حضرت خدیجه (س) رشت با بیان اینکه یوم الله 13 آبان یادآور سه واقعه مهم تاریخی است، اظهار کرد: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به نوجوان ما با الگوپذیری از شهید حسین فهمیده با بهره گیری از منویات امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و این انقلاب را حفظ می کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند و باید مجهز به سلاح علم و دشمن شناسی باشند، گفت: دشمن از توفیقات ایران ترسیده و از بالندگی و تعالی ایران اسلامی دستپاچه شده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه دشمنان از طریق مختلف سعی بر ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و اکنون حجاب و عفاف را هدف قرار داده اند، افزود: قطعا! دانش آموزان با بصیرت و آگاهی، روحیه انقلابی با تکیه بر ایمان بار دیگر نقشه شوم آنان را نقش بر آب و ناامید می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان باید مجهز به سلاح علم و دشمن شناسی شوند

دانش آموزان باید مجهز به سلاح علم و دشمن شناسی شوند