مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-02سياسي

محکومیت حادثه خونین شاهچراغ توسط بازاریان رشت +فیلم


بازاریان شهرستان رشت ظهر امروز در محکومیت حادثه خونین شاهچراخ در مراسم یادبود شهدای این حادثه تروریستی در مسجد صفی رشت حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای حرم مطهر احمد بن موسی (شاهچراغ) در مسجد صفی رشت با بیان اینکه اصناف در جمهوری اسلامی همواره یکی از یاوران انقلاب بودند، اظهار کرد: اصناف در طول دوران دفاع مقدس، بعد از آن و به ویژه در دوران کرونا همواره یکی از پیروان و بازوی قوی جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به نقش اصناف در ایجاد آرامش در جامعه در طول 44 سال گذشته گفت: اصناف با کمک خیرین در تمامی بحران ها در کنار مردم و انقلاب بوده و در دوران دفاع مقدس با ارسال محموله به جبهه و در دوران کرونا با توزیع بسته های معیشتی به حفظ این نظام کمک کردند.

  رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با تاکید بر لزوم توجه به محاسبه غلط استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: محاسبات دشمن در طول 44 سال گذشته همیشه علیه ملت ایران غلط بوده است و به این دلیل همواره تصمیمات اشتباه گرفته و با سرنگونی مواجه شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت حادثه خونین شاهچراغ توسط بازاریان رشت +فیلم

محکومیت حادثه خونین شاهچراغ توسط بازاریان رشت +فیلم