مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-02ورزشي

جلسه توجیهی نمایندگان اعزامی کشورمان به دوره ارتقا سطح آسیا برگزارشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی کمیته می المپیک؛به دعوت شورای المپیک آسیا داوران و مربیان منتخب کشورمان در رشته های بوکس ، - .

با حضور سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و نمایندگان کشورمان ، جلسه توجیهی حضور در دوره ارتقا سطح داوران و مربیان شورای المپیک آسیا عصر امروز درمحل کمیته برگزار شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی کمیته می المپیک؛به دعوت شورای المپیک آسیا داوران و مربیان منتخب کشورمان در رشته های بوکس ، کشتی ، وزنه برداری ، شنا و جودو جهت حضور دردوره های ارتقا سطح در رشته های خود به تاشکند ازبکستان می روند .

نشست توجیهی با حضور سید مناف هاشمی دبیرکل ، سید نصراله سجادی مشاور ، فرید فتاحیان مدیر واحد بین الملل و نمایندگان منتخب کشورمان برای حضور در این دوره ، عصر امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن ابراز موفقیت برای شرکت کنندگان در این دوره اظهار داشت : این 5 رشته ورزشی که نمایندگان کشورمان به عنوان داور و مربی در آن حضور خواهند داشت در بازیهای آسیایی و المپیک بسیار مهم هستند .

وی با اشاره به اینکه تیم جدید کمیته ملی المپیک از حضور در عرصه های مختلف بین المللی در حوزه های کاری متفاوت استقبال می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه توجیهی نمایندگان اعزامی کشورمان به دوره ارتقا سطح آسیا برگزارشد

جلسه توجیهی نمایندگان اعزامی کشورمان به دوره ارتقا سطح آسیا برگزارشد