مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-02بين الملل

نتانیاهو: آماده بازگشت به نخست وزیری هستم


رییس حزب «لیکود» و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با توجه به پیشتازی اش در آخرین نتایج از شمارش آرای انتخابات کنست، تاکید کرد آماده بازگشت دوباره به جایگاه نخست وزیری تل آویو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو  رییس حزب لیکود که طبق آخرین نتایج شمارش آرا انتخابات کنست در صدر است، امروز _(چهارشنبه، 2نوامبر) در جمع طرفداران خود تاکید کرده که آماده بازگشت به سِمت نخست وزیر ، نتانیاهو، به عنوان رییس حزب لیکود و کسی که طولانی ترین سابقه در نخست وزیری تل آویو را در کارنامه دارد، امروز در جمع هوادارانش حاضر شده و براساس نتایج اولیه پیروزی اش در انتخابات، تاکید کرده که آماده بازگشت خود به نخست وزیری است.

او در سخنرانی های امروز خود ضمن تشکر از شهرک نشینان حامی خود برای حضور در پای صندوق های رای، به پیشتازی اش در نظرسنجی های روز گذشته اشاره کرده و مدعی شده است که با وجود نتایج اولیه، قادر است با اکثریت قاطع ائتلاف تشکیل دهد.

این در حالی است که آخرین نتایج شمارش آرا در حوزه های انتخاباتی سرزمین های اشغالی امروز ظهر نشان داد که حزب لیکود به رهبری نتانیاهو، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی پیشتاز انتخابات کنست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: آماده بازگشت به نخست وزیری هستم

نتانیاهو: آماده بازگشت به نخست وزیری هستم