مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-02سياسي

15 کارگاه ساختمانی در خراسان شمالی به دلیل ناایمن بودن محل کار پلمپ شدند


مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه، 15 کارگاه ساختمانی در استان به دلیل تخطی از قانون و ناایمن بودن محل کار با حکم قضایی پلمپ شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مهدی اسلام خواه، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان مهرماه، 15 کارگاه ساختمانی در استان به دلیل تخطی از قانون و ناایمن بودن محل کار و بی توجهی به تذکرات مکرر اداره بازرسی با حکم قضایی پلمپ و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع بازرسان کار اداره کل، بررسی مداوم از کارگاه های ساختمانی را در دستور کار خود دارند و در این خصوص پس از ابلاغ رفع نقص به کارفرما های موصوف و بی توجهی از طرف ایشان نسبت به پلمپ و معرفی به مراجع قضایی اقدام می شود.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: به استناد تبصره یک ماده 105 قانون کار هرگاه در حین بازرسی، به تشخیص بازرس کار احتمال وقوع حادثه و بروز خطر در کارگاه مشاهده شود، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسب مورد گزارش بازرس مزبور از دادسرای عمومی مـــــحل و در صورت عدم تشکیل دادسرا از دادگــاه عمـومی محل تقاضا خواهند کرد فوراً قــرار تعطیل و مهر تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 کارگاه ساختمانی در خراسان شمالی به دلیل ناایمن بودن محل کار پلمپ شدند

15 کارگاه ساختمانی در خراسان شمالی به دلیل ناایمن بودن محل کار پلمپ شدند