مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 19:252022-11-02سياسي

مشکلات سیستان و بلوچستان در شورای راهبردی احصا و اولویت بندی شده است


در شورای راهبردی فهرست مشکلات سیستان و بلوچستان را احصاء، اولویت بندی و در ادامه از بخش های مربوطه در مرکز کشور پیگیری کردیم که چنین همکاری و هم افزایی در استان برای مسئولان کشور تعجب آور بود و در حال حاضر نیز تا حدود زیادی نگاه ها .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان،آیت الله محامی در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهر زاهدان پیرو حوادث اخیر استان ضمن استماع مطالبات و درخواست های حاضرین با اشاره به تعبیری از دنبال کنیم.

آیت الله محامی بیان داشت: متاسفانه سالیان سال در بخش هایی سیاست و عملکرد ها درست نبوده که منجر به ایجاد مشکلات کنونی شده است.

وی ادامه داد: هنگام انتخاب بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان جلساتی در محل دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد که بنده از تفاوت دیدگاه و سلیقه خود گفته و از برخی سیاست های اشتباه به کار رفته در استان  از جمله برخی برخوردهای تند و برخی وادادگی های صورت گرفته گلایه مند و معتقد به اصلاح این روند بودم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در وضعیت کنونی نیز این آسیب در استان و در سطح کشور به طور کامل برطرف نشده هر چند که در ایام حضور به عنوان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات سیستان و بلوچستان در شورای راهبردی احصا و اولویت بندی شده است

مشکلات سیستان و بلوچستان در شورای راهبردی احصا و اولویت بندی شده است