مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-02سياسي

باقری: 623 بیمار تالاسمی از اردیبهشت 97 به خاطر تحریم های آمریکا به قتل رسیده اند


معاون وزیر خارجه خطاب به سفرای خارجی مقیم تهران گفت: تاکنون اسمی از زهرا پاپی و امیرحسین نارویی 10 ساله و 623 بیمار تالاسمی که از اردیبهشت 1397 به خاطر تحریم های یکجانبه و محرومیت از دسترسی به دارو به قتل رسیده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز (چهارشنبه) 11 آبان ماه در نشستی توجیهی با حضور سفرا و روسای نمایندگی های سیاسی خارجی مقیم تهران ضمن تشکر از تمامی کشورهایی که با محکوم کردن حمله تروریستی بزدلانه در حرم مطهر شاهچراغ شیراز، همبستگی خود را با مردم ایران اعلام کردند، گفت: تروریسم تهدیدی است که همه باید از آن انزجار بجویند.

هیچ انسان سلیم النفسی نمی تواند پدیده ای را تأیید کند که با مورد هدف قرار دادن همنوعان بیگناه بدون هیچ تمایزی، تمامی ارزش های مشترک انسانی را نقض کند.

* حمله تروریستی شیراز جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه با تروریسم مقاوم تر و استوارتر خواهد کرد وی افزود: حمله تروریستی شیراز گواهی بر حقانیت آرمان و همبستگی ما برای ایستادگی بی امان در برابر افراط گرایی خشونت آمیز و تروریسم داعش در منطقه است.

این حمله تروریستی نشان داد که ما، و در واقع کل منطقه و جهان، تا چه اندازه مدیون شهید سرافراز سردار سپهبد سلیمانی هستیم؛ شهیدی که ثابت کرد سرسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: 623 بیمار تالاسمی از اردیبهشت 97 به خاطر تحریم های آمریکا به قتل رسیده اند

باقری: 623 بیمار تالاسمی از اردیبهشت 97 به خاطر تحریم های آمریکا به قتل رسیده اند