مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 20:152022-11-02سياسي

استانداری و فرمانداری ها باید پاتوق بچه های انقلابی باشد


گروه های جهادی با مدیران کل، فرمانداران، رؤسای دانشگاه ها و دیگر مسئولان جلسات منظم برگزار کنند و با طرح دغدغه ها و مطالبه گری در پیشبرد امور کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در نشست صمیمی با گروه های جهادی استان گفت: در یک سال گذشته کارهای بزرگی از جمله، تخصیص اعتبار تاریخی به استان و استفاده از ظرفیت های بودجه ای مغفول، حضور قرارگاه خاتم الانبیا در استان، آبرسانی به 43 روستای خانمیرزا با اختصاص 150 میلیارد تومان در گام اول به کمک قرارگاه امام حسن(ع)، کاهش تخلفات اداری و.

انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری 6 جلسه با معاون اول رییس جمهور و جلسات متعدد با وزرا افزود: به جد پیگیر مسائل استان از مدیران استانی و ملی هستیم و سفر های هفتگی به تهران و سفر به شهرستان ها برای پیگیری امور داریم.

رییس شورای پشتیبانی از گروه های جهادی استان گفت: از 10 فرماندار 7هفت نفر منصوب شده اند و بقیه فرمانداران نیز نیروهای خوبی هستند و در بسیاری از ادارات نیز نیرو های انقلابی منصوب شده اند.

استاندار با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات و هم افزایی گروه های جهادی باهم اظهار داشت: گروه های جهادی با مدیران کل، فرمانداران، رؤسای دانشگاه ها و دیگر مسئولان جلسه برگزار کنند، دغدغه ها را منتقل کنند، مطالبه گری کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری و فرمانداری ها باید پاتوق بچه های انقلابی باشد

استانداری و فرمانداری ها باید پاتوق بچه های انقلابی باشد