مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 22:152022-11-02حوادث

پسر رودسری با داس خون به پا کرد


پسر جوان رودسری که در اقدامی هولناک با داس به اعضای خانواده اش و دو مرد غریبه حمله کرده و باعث قتل مادرش و مردی رهگذر شده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سرهنگ مجید رسول زاده فرساد معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان در تشریح این خبر به ایران گفت: ساعت 7 و نیم صبح سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازیک درگیری خونین در منطقه رامدشت شهر رودسر به مأموران کلانتری 11 امام اعلام شد و بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی های اولیه تحقیقات خود را آغاز کردند و مشخص شد پسر 27 ساله یک خانواده به خاطر اختلافات خانوادگی با پدر، مادر و برادرش درگیر شده که در این میان مادر با ضربه های داس پسرش در محل جان باخته و پدر و برادرش مجروح شدند.

در تحقیقات بعدی معلوم شد متهم پس از اقدام به فرار نیز با یکی از همسایه ها که برای کمک به این خانواده آمده بود درگیر شده و او را نیز مجروح کرده و گریخته است.

در حالی که امدادگران اورژانس و مأموران پلیس به خانه این فرد رفته و مجروحان را به بیمارستان منتقل کرده بودند ردیابی ها برای دستگیری متهم ادامه داشت که این بار به پلیس خبر رسید که پسر جوان در یکی از خیابان های شهر رودسر، مردی 49 ساله را نیز با همان داس به قتل رسانده و متواری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر رودسری با داس خون به پا کرد

پسر رودسری با داس خون به پا کرد