مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 22:552022-11-02اقتصادي

استقرار تنها 5 واحد صنفی در شهرک صنوف آلاینده بیرجند


با وجود ظرفیت دو هزار واحدی شهرک صنوف آلاینده بیرجند و کامل نبودن زیرساخت ها، تاکنون 5 واحد پایان کار گرفته و در این شهرک مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: یکی از ضروری ترین نیاز های مدیریت شهری بیرجند که سال های زیادی معطل مانده بود بحث انتقال صنوف آلاینده به خارج از محدوده مسکونی شهر است.

وی افزود: طبق آخرین جلسه ای که در این مورد برگزار شد، مشخص شد بخش های عمده ای از مشکلات اساسی رفع شده است و متقاضیان می توانند به راحتی نسبت به دریافت مجوز ساخت، دریافت زمین و شروع ساخت واحد اقدام کنند.

عباس زاده بیان کرد: خدمات زیربنایی این شهرک در دستور کار و بخشی از آن در حال انجام است و در مورد بحث برق نیز، هم اکنون پاسخگوی نیاز فعلی مجموعه است و در صورت اینکه تعداد واحد ها بالاتر رود باید در بحث انتقال برق نیز اقدامات لازم پیگیری و اعتبارات لازم از محل سفر دوم ریاست جهوری جذب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: هم اکنون 5 واحد صنفی در شهرک پایان کار گرفته و فعالیت خود را شروع کرده اند و افرادی هم هستند که تاکنون حتی برای دریافت زمین اقدام نکرده اند و نیازمند همکاری شرکت تعاونی صنوف آلاینده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تنها 5 واحد صنفی در شهرک صنوف آلاینده بیرجند

استقرار تنها 5 واحد صنفی در شهرک صنوف آلاینده بیرجند