مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-03سياسي

ایروانی: آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده است


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تاریخ گواهی می دهد که آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده، بلکه به عنوان ابزار سیاسی از آن سوءاستفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک عنوان کرد: دولت ایران به دنبال راه حل برای مشکلات داخلی خود است و حق آزادی بیان و تجمع مسالمت آمیز از سوی قانون اساسی ایران به رسمیت شناخته شده است.

با توجه به برگزاری نشست غیررسمی (آریا فرمولا) کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل، در خصوص حوادث اخیر در ایران، سفیر و نماینده دائم کشورمان با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی و در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل، دیدگاه های ایران در مورد این نشست را تشریح کرد.

سفیر و نماینده دائم کشورمان تصریح کرد: آمریکا در برگزاری نشست غیررسمی ضد ایرانی به کارزار عملیات روانی، فریب و نفاق آشکار متوسل شده است.

  وی افزود: آمریکا ادعا می کند این نشست را با هدف حمایت از حقوق بشر ایران برگزار می کند، اما طنز کار آنجاست که  ایرانیان گسترده ترین صدمات را از ناحیه تحریم های ظالمانه آمریکا در طی ده ها سال متحمل شده اند، آن هم در یک جنگ واقعی که ابزار جنگی آن غذا و دارو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایروانی: آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده است

ایروانی: آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده است