مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-03اقتصادي

ساخت وسازهای غیرمجاز معضل اصلی شهرداری ها است/کاربری زمین اکنون دست دلال است


ساخت و سازهای غیرمجاز معضلات متعددی برای شهرداری ها ایجاد کرده است، مردم نیاز به مسکن دارند، ولی در حال حاضر کاربری زمین از دست دولت خارج شده و به دست دلال افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد میمنت آبادی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی کردستان، اظهار کرد: مسکن و راه دو اصل مهم در زندگی جوامع بشری هستند و توپوگرافی و شرایط جغرافیایی شهر سنندج موجب شده مشکل تامین مسکن روز به روز در این شهر بیشتر شود.

رییس شورای شهر سنندج عنوان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز معضلات متعددی برای شهرداری ها ایجاد کرده است، مردم نیاز به مسکن دارند، ولی در حال حاضر کاربری زمین از دست دولت خارج شده و به دست دلال افتاده است.

میمنت آبادی تصریح کرد: باید روش های قانونی برای رفع مشکل زمین های قولنامه ای اتخاذ شود تا کاربری ها را از دست دلالان خارج کنیم.

وی به آمار بالای تصادفات منجر به فوت در شهر سنندج گریزی زد و گفت: استان کردستان در زمینه آمار تصادفات منجر به فوت در ردیف های اول کشور قرار دارد که دلیل اصلی آن وضعیت نامناسب راه های درون شهری و برون شهری است.

رییس شورای شهر سنندج افزود: راه های استان کردستان یکی از غیراستانداردترین راه ها در کشور است و همین مسئله موجب شده بیشترین آمار فوتی های ناشی از تصادفات جاده ای داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وسازهای غیرمجاز معضل اصلی شهرداری ها است/کاربری زمین اکنون دست دلال است

ساخت وسازهای غیرمجاز معضل اصلی شهرداری ها است/کاربری زمین اکنون دست دلال است