مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-03سياسي

شهید محمدزاده در راه خدمت رسانی به مردم به شهادت رسید


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سردار شهید رجبعلی محمدزاده در راه خدمت گذاری به مردم تلاش کردند و در نهایت در همین مسیر به شهادت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، صبح امروز در یادواره شهدای وحدت خراسان شمالی که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شهید محمدزاده، احساس تکلیف کرد و در جایی که نیاز انقلاب، اسلام و مردم بود در حوزه دفاع مقدس حضور پیدا کردند و بعد از آن در جبهه خدمت رسانی به اهل سنت در سیستان و بلوچستان و در مسیری که ولایت تعیین کرده بودند حاضر شد و در همین مسیر به فیض شهادت نایل آمدند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سپاه خدمت رسانی به مردم است، گفت: سپاه استان در موضوع آبرسانی در خراسان شمالی در چهار منطقه وارد عمل شده است و تا پایان سال بخشی از مشکلات کمبود آب را با هماهنگی آبفا استان و استانداری رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سایر حوزه های خدمت رسانی هر نیازی که احصا شود و توانمندی وجود داشته باشد حضور پیدا می کنیم، گفت: لباس پاسداری از ابتدای تشکیل سپاه لباس خدمت به مردم بوده است و این افتخار ماست که خدمتگذار مردم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محمدزاده در راه خدمت رسانی به مردم به شهادت رسید

شهید محمدزاده در راه خدمت رسانی به مردم به شهادت رسید