مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-03سياسي

پروژه مسکونی هزار و 156 واحدی «سیاهکلاهان» کرج کلنگ زنی شد


مراسم کلنگ زنی پروژه مسکونی هزار و 156 واحدی سیاهکلاهان منطقه محمودآباد کرج روز پنجشنبه 12 آبان ماه با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید امور ایثارگران، در مراسم کلنگ زنی هزار و 156 واحد مسکونی در سیاهکلاهان کرج، گفت: یکی از برنامه های جدی دولت مردمی آیت الله رییسی تأمین مسکن است به همین منظور سازمان های محوری مانند وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه ها مأموریت پیدا کرده اند که برای تأمین مسکن ذی نفعان خود تلاش کنند.

معاون رییس جمهور افزود: بر اساس مصوبه دولت و سفرهای استانی در قالب طرح جهش مسکن 5 درصد از هر پروژه ای که برای تأمین مسکن احداث می شود به ایثارگران تعلق پیدا می کند ضمن اینکه به تمام ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اختیارات کافی داده شده است تا با همراهی ادارات راه و شهرسازی تأمین زمین برای ایثارگران انجام شود.

وی با اشاره به اینکه منابع بانکی مسکن ایثارگران با مصوبه هیئت دولت در سال جاری افزایش شده است، تصریح کرد: سقف تسهیلات مسکن 400 میلیون در مراکز استان ها و شهرهای بزرگ، 300 میلیون در سایر شهرها و 250 میلیون تومان در روستاها تعیین شده است و ایثارگرانی که تاکنون از خدمات مسکن بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مسکونی هزار و 156 واحدی «سیاهکلاهان» کرج کلنگ زنی شد

پروژه مسکونی هزار و 156 واحدی «سیاهکلاهان» کرج کلنگ زنی شد