مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-03اجتماعي

بوشهر میزبان اول باران پاییزی شد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش اولین باران پاییزی از صبح پنجشنبه در برخی استان بوشهر آغاز شده و مناطق شمالی و مرکزی استان بیش از دیگر مناطق تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته اند.

- پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از صبح امروز بارش باران در مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر آغاز شده و همچنان بارش ها در سطح استان ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه تمرکز فعالیت این سامانه در روز پنجشنبه در مناطق شمالی و مرکزی استان است افزود: جمعه مناطق جنوبی استان نیز تخت تاثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی عصر فردا استان بوشهر را ترک می کند خاطرنشان کرد: عمده فعالیت این سامانه به صورت رگبار، رعدو برق و تندباد لحظه ای است که بر روی دریا باد شدیدتر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: انتظار داریم با توجه به شرایط و تغییرات شاهد پدیده محلی لیمر نیز در استان باشیم.

این مقام مسئول از کاهش دما در هفته آینده خبر داد و اعلام کرد: احتمال دارد در اواسط هفته آینده یک سامانه بارشی دیگر وارد استان شود، اما در مجموع بیشتر بارندگی ها از اواخر پاییز یعنی نیمه دوم آذر ماه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر میزبان اول باران پاییزی شد

بوشهر میزبان اول باران پاییزی شد