مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-03بين الملل

تعمیر و نگهداری کشتی ها در بانیاس/ سوریه تحریم های غرب را به چالش می کشد


کارگاه تعمیر و نگهداری کشتی ها در بندر بانیاس سوریه این روزها با ورود نخستین کشتی خارجی پس از دو سال تشدید محاصره علیه این کشور، رونق تازه ای یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، با وجود محاصره ناعادلانه غرب علیه سوریه، کشتی نوال1 Nova1 با پرچم کومور برای تعمیر و نگهداری وارد بندر بانیاس سوریه شده است تا  اولین کشتی باشد که طی نزدیک به دو سال اخیر به دلیل شرایط محاصره و تحریم ها علیه سوریه در ساحل این کشور لنگر انداخته است.

جلال طه یا به قول خودش (شیخ الکار) به عنوان اولین فردی که مجوز تعمیر و ساخت کشتی در سوریه را دریافت کرده است، درباره تعمیر این کشتی می گوید که کار با مشارکت ده ها نفراز کارگران، کارشناسان و تکنسین هایی که عملیات تعمیر و نگهداری مورد نیاز نوال 1 آغاز شده به شدت در حال پیشرفت است.

  تعمیر همه کشتی ها در بانیاس طه سال های زیادی را در حرفه کشتی سازی و تعمیر و نگهداری در سوریه گذرانده و به دلیل عملکرد عالی و سرعت تکمیل کار شهرت زیادی در این کشور پیدا کرده است.

او می گوید که کارش را در سال 1995 آغاز کرده و در سال 2002 دو مجوز گرفته است؛ یکی برای ساختن کشتی در اندازه های مختلف و دومی برای تعمیر و نگهداری کشتی در انواع و تناژهای مختلف و همچنین اولین کسی است که این مجوز را در سوریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و نگهداری کشتی ها در بانیاس/ سوریه تحریم های غرب را به چالش می کشد

تعمیر و نگهداری کشتی ها در بانیاس/ سوریه تحریم های غرب را به چالش می کشد