مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-03اجتماعي

رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در بیشتر مناطق کشور


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز پنجشنبه برای استان های خوزستان، فارس، بوشهر، شمال خلیج فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، جنوب لرستان، خراسان های جنوبی، رضوی و شمالی، سمنان، مازندران، گلستان، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‎بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا در خراسان های جنوبی و رضوی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب بوشهر شاهد بارش باران، رعدوبرق و باد شدید هستیم، ادامه داد: در برخی نقاط بارش تگرگ و در نقاط مستعد نیز خیزش گردوخاک را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شنبه در شرق، شمال شرق و استان های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ می دهد، افزود: یکشنبه در استان های ساحلی خزر و شمال شرق و دوشنبه نیز علاوه بر این مناطق در جنوب شرق با بارش مواجه هستیم.

نقشینه با اشاره به اینکه امروز شمال خلیج فارس مواج و متلاطم است، در رابطه با آخرین وضعیت جوی چند روز آینده تهران اظهار کرد: تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری دارد و بیشینه دمای امروز پایتخت امروز 19 و شنبه به 18 درجه می رسد و کمینه دمای امروز آن هم 12 درجه ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در بیشتر مناطق کشور

رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در بیشتر مناطق کشور