مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-03سياسي

عضو مجلس خبرگان رهبری: دلیل ضعف در اجرای فریضه جهاد تبیین عدم انس با قرآن است


عضو مجلس خبرگان رهبری تنها راه حل برای تحقق جهاد تبیین را افزایش انس با قرآن در جامعه دانست و بیان کرد: اگر ضعف هایی در خصوص اجرای فریضه جهاد تبیین وجود دارد تنها دلیلش عدم انس با قرآن کریم در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از یک هزار و 400 حافظ، مربیان، پیشکسوتان و قاریان قرآن در مصلی رشت با بیان اینکه توجه به معارف قرآنی بسیار به ایجاد آرامش و تزریق امید در جامعه کمک می کند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سالیان گذشته مطالبه ای از جامعه قرآنی دارند و آن اشاعه فرهنگ معارفی قرآنی در جامعه و کشورهای مسلمان است.

وی با اشاره به نقش قرآن و معارف قرآنی در ماندگاری و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: یکی از دلایل پیروزی و ماندگاری جمهوری اسلامی گسترش فرهنگ قرآن و تعالیم قرآنی در بین ملت مسلمان و به ویژه نسل جدید است که وجود چندین میلیون فعال قرآنی نشان دهنده همین امر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یکی از دلایل استیصال برخی از ملت های مسلمان را دوری از قرآن و تعالیم قرآنی دانست و افزود: یکی از مهم تدین دلایل ذلت در میان برخی از ملت های مسلمان فاصله گرفتن از قرآن، مفاهیم و تعالیم قرآنی است و تا زمانی که این تغییر رویه ندهند مشکلی از مشکلات برطرف نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان رهبری: دلیل ضعف در اجرای فریضه جهاد تبیین عدم انس با قرآن است

عضو مجلس خبرگان رهبری: دلیل ضعف در اجرای فریضه جهاد تبیین عدم انس با قرآن است