مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-03اجتماعي

محدودیت های ترافیکی مراسم 13 آبان در بندرعباس اعلام شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان از اعمال ممنوعیت و محدودیت ترافیکی در روز جمعه 13 آبان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز در شهرستان بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید صالح پور صبح امروز بیان داشت: به منظور برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان و روز دانش آموز ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی در شهر بندرعباس از ساعت 8 صبح اعمال می گردد.

وی افزود: در اجرای این طرح از ساعت 8 صبح تردد وسایل نقلیه خودرویی و موتوری از میدان امام خمینی ( ره ) تا میدان انقلاب و مسجد جامع و توقف وسایل نقلیه در طول مسیر در دو طرف خیابان ممنوع می باشد.

این مسئول انتظامی با اشاره به حضور حداکثری کارکنان پلیس راهور استان از ساعات ابتدایی طرح به منظور تامین نظم و امنیت ترافیکی محل برگزاری مراسم، اظهار داشت: در این طرح تمام خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی و بلوار حضرت امام مسیر های جایگزین برای تردد وسایل نقلیه عبوری در ساعات اجرای این طرح را بلوار جمهوری اسلامی ، خیابان شهید چمران و بلوار ساحلی عنوان کرده و از شهروندان بویژه رانندگان وسایل نقلیه خودرویی و موتوری خواست ضمن همکاری با کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی از توقف و پارک خودروها در محل های اعلامی اجرای محدودیت ، خودداری کرده و هنگام رانندگی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی مراسم 13 آبان در بندرعباس اعلام شد

محدودیت های ترافیکی مراسم 13 آبان در بندرعباس اعلام شد