مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-03سياسي

آغاز مرحله دوم طرح ملی اندیشه تمدن ساز در دانشگاه علوم توانبخشی


مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی از آغاز مرحله دوم طرح ملی اندیشه تمدن ساز و برنامه های هم اندیشی با موضوعات تخصصی در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، اولین نشست هم اندیشی استادان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در سال جدید تحصیلی، به همت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دفتر نهاد رهبری دانشگاه و با حضور مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، معاونان دانشگاه، استادان و اعضای هیات علمی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از زائران حرم حضرت احمدبن موسی (ع) در حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع)، به نکاتی در خصوص برنامه سال جاری دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه پرداخت.

وی اظهار داشت: آغاز مرحله دوم طرح ملی اندیشه تمدن ساز و برنامه های هم اندیشی با موضوعات تخصصی و همچنین برنامه های ماهانه نشست های عمومی از جمله برنامه های این دفتر است که هدف گذاری این سلسله برنامه ها به مطالبه رهبر معظم انقلاب از این جلسات که تولید راهکارها و مقالات علمی و راهگشا برای مسئولین کشور جهت قانون گذاری و حل مشکلات جامعه است، جامه عمل پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم طرح ملی اندیشه تمدن ساز در دانشگاه علوم توانبخشی

آغاز مرحله دوم طرح ملی اندیشه تمدن ساز در دانشگاه علوم توانبخشی