مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-03سياسي

امکان ارسال آثار به جشنواره نماز تا بیستم آبان ماه سال جاری


مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: شرکت کنندگان جشنواره نماز در رده های سنی 7 تا 15 سال است که از پنجم تا بیستم آبان ماه فرصت دارند آثار خود را با موضوع نماز ارسال کنند.

- حجت الاسلام علی چراغی پور مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: جشنواره نماز با هدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان عضو کانون های مساجد با اهمیت جایگاه نماز در استان برگزار خواهد شد.

  وی افزود : شرکت کنندگان این جشنواره در رده های سنی 7 تا 15 سال است که از پنجم تا بیستم آبان ماه فرصت دارند آثار خود را با موضوع نماز به این جشنواره ارسال کنند.

  مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: این جشنواره با همکاری ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد اقامه نماز استان، اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

  حجت الاسلام چراغی پور در پایان اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره نیز همزمان با 24 آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی برگزار می شود و در پایان نیز به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ارسال آثار به جشنواره نماز تا بیستم آبان ماه سال جاری

امکان ارسال آثار به جشنواره نماز تا بیستم آبان ماه سال جاری