مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-03سياسي

حسینی: دشمنان تلاش دارند با ایجاد آشوب شیرینی خدمت را به کام مردم تلخ کنند


معاون امور مجلس رییس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنان با ایجاد اغتشاش می خواهند شیرینی خدمات دولت در کام مردم تلخ شود، اظهار داشت: مسئولین به کوری چشم دشمنان با جدیت و تلاش مضاعف مصمم هستند در زندگی مردم تحول ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمدحسینی طی سخنانی در هجدهمین یادواره 55 شهید مسجد و محله امام حسن عسکری اهمیت برگزاری چنین یادواره هایی را برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان مورد تاکید قرار داد و گفت: اگرچه زبان از بیان رشادت، ایثار و فداکاری شهیدان قاصر است و شهدا را باید از زبان وحی توصیف کرد اما باید از فرصت های مختلف برای ترویج روحیه جهاد و شهادت استفاده کنیم.

معاون رییس جمهور که به دعوت نماینده مردم علی آباد کتول به این منطقه سفر کرده در جمع جوانان و اقشار مختلف مردم این شهرستان تاکید کرد: ملتی که شهیدان خود را تکریم و بزرگ می دارد و از چنین روحیه ای برخوردار است هرگز شکست نمی خورد و دشمنان در مقابل چنین ملتی چاره ای جز عقب نشینی ندارند.

وی افزود: با شهیدان خود عهد و پیمان می بندیم که پرچم پر افتخار فرهنگ و مکتب کربلا و عاشورا را همواره در اهتزاز نگه داریم.

حسینی با اشاره به پرونده سیاه آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: آمریکا از سال 1332 و حدود 69 سال است که انواع توطئه ها را به منظور تحت فشار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دشمنان تلاش دارند با ایجاد آشوب شیرینی خدمت را به کام مردم تلخ کنند

حسینی: دشمنان تلاش دارند با ایجاد آشوب شیرینی خدمت را به کام مردم تلخ کنند