مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-03اقتصادي

کدام خودروهای خارجی راهی ایران می شوند؟


گفته می شود واردات خودرو در پیچ بانک مرکزی است و اگر تخصیص ارز سرعت پیدا کند از آذر شاهد حضور خودروهای هیوندا اکسنت، هیوندا ای10، میتسوبیشی میراژ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه ایران نوشت: گفته می شود واردات خودرو در پیچ است.

بدین جهت اگر بتوان چنین مجموعه هایی را به کشور برگرداند اتفاق بزرگی خواهد بود چرا که با حضور شرکت های بزرگ و قدرتمند می توان صنعت خودرو را متحول کرد.

مدیر این شرکت واردکننده خودرو تصریح کرد: نمی توان زمان دقیقی برای واردات خودرو اعلام کرد چرا که این امر به وضعیت شرکت های ثبت نام کننده برای واردات خودرو و خودروهایی که می خواهند وارد کشور کنند، بستگی دارد.

هر چقدر شرکت واردکننده نفوذ و اطلاعات داشته باشد به طور قطع واردات خودرو با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه شرکت های خودروساز و مونتاژکننده با سرعت بیشتری می توانند، خودرو وارد کشور کنند، گفت: دولت سعی کرده مسیر واردات خودرو را هموار کند اما امیدواریم در این مسیر همراهی های سیاستگذاران بیشتر شود تا شرکت های کوچک تر هم بتوانند، واردات خودرو را انجام دهند.

در این میان باید تأکید کنم که یکی از مهم ترین بخش های اثرگذار در واردات خودرو، بانک مرکزی است؛ اگر تخصیص ارز با چالش مواجه شود، واردات خودرو در سال جاری مقدور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام خودروهای خارجی راهی ایران می شوند؟

کدام خودروهای خارجی راهی ایران می شوند؟