مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 12:562022-11-03سياسي

وزیر کار: ابلاغ منابع مالی در حوزه اشتغال و عمران در دستور کار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست سراسری زیست بوم اشتغال که با موضوع اشتغال در دولت سیزدهم ظهر امروز در مشهد برگزار شد، گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مساله اشتغال مهمترین ماموریت این دولت است.

وی مدیران و معاونان را بازیگران اصلی حوزه اشتغال خواند و اظهار کرد: شما بازیگران اصلی اشتغال امروز دور هم جمع شده اید تا چگونه اندیشیدن را پیرامون افزایش بهره وری کار ترسیم کنید و نتیجه گیری کنید.

  وزیر کار با اشاره به ظرفیت بالای کشور در تولید محصولات کشاورزی، گفت: برداشت گندم و سبزیجات و غلات و.

پایین است درحالیکه راندمان آبی کشور 30 درصد است و با همین آب موجود حداقل می توانیم به 18 میلیون هکتار محصولات کشاورزی را افزایش بدهیم آبی که مایه حیات است به دلایل مختلف هدر می رود در سایر بخش ها مانند صنعت به همین صورت است.

اشتغال برای تولید است مرتضوی با تاکید بر بروز رسانی علم در جهت بالا بردن بهره وری ، تصریح کرد: برای اشتغال دو مقدمه لازم است اول آموزش و دانش است آموزش متناسب با نیاز سنجی نیست مبتنی بر پر کردن کرسی ها است و برای کشور تولید دانش نمی کنیم لذا لازمه عمل کردن دانستن است که در حوزه اشتغال و عمرانی ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: ابلاغ منابع مالی در حوزه اشتغال و عمران در دستور کار است

وزیر کار: ابلاغ منابع مالی در حوزه اشتغال و عمران در دستور کار است