مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-03اقتصادي

تخصیص 15 درصد درآمدهای هر منطقه تهران به همان منطقه


معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران گفت: در ماه های پایانی سال باید در زمینه درآمدی و تامین درآمد حرکتهای خوبی داشته باشیم و با در نظر گرفتن یک طرح تشویقی در نظر داریم، - هر منطقه هر مقدار درآمد داشته باشد 10 تا 15 درصد آن را به خود مناطق بازگردانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جلسه معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با شهرداران مناطق 22گانه با حضور معاون مالی و اقتصاد شهرداری تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست لطف الله فروزنده گفت: تامین منابع مالی نقش بسیار مهمی در اجرای برنامه ها و رسیدن به اهداف ما در شهرداری تهران دارد.

شهردار تهران در ارزیابی که از شهرداران مناطق داشتند علاوه بر تلاش و کوشش افراد، تامین منابع مالی بود که هنوز هم به عنوان یکی از شاخص های مهم مدنظر مدیران شهری است.

وی در ادامه تاکید کرد: تقویت مناطق یکی از اولین رویکردهای ما در معاونت مالی و اقتصاد شهری است بنابراین در ابتدا باید تفویض اختیار کنیم تا پس از آن بتوانیم به نظام پاسخگویی برسیم زیرا مسئولیت پذیری متناسب با اختیارات خواهد بود.

معاون شهردار تهران یادآور شد: شهرداران مناطق باید کسب درآمد داشته باشند ، بایستی از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم و برای تامین منابع نگاه متنوع تری داشته باشیم زیرا در حال حاضر بحث جدی ما در معاونت مالی و اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 15 درصد درآمدهای هر منطقه تهران به همان منطقه

تخصیص 15 درصد درآمدهای هر منطقه تهران به همان منطقه