مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-03سياسي

حضرت امام حسن عسکری (ع) الگوی مواسات و انفاق در جامعه اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل مواسات و انفاق را سیره ائمه(ع) برشمرد و گفت: امام حسن عسکری(ع) با تبلیغ عملی، مردم را به آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی فراخواند.

- اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل مواسات و انفاق را سیره ائمه(ع) برشمرد و گفت: امام حسن عسکری(ع) با تبلیغ عملی، مردم را به آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی فراخواند.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت وگو با، با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع) گفت: عبادت امام عسکری آن چنان قلب ها را مجذوب خود می کرد که دیگران را به یاد خدا می انداخت و حتی افراد گمراه و منحرف را به راه صحیح هدایت و اهل عبادت و تهجد می کرد و بدترین افراد در اثر جذبه ملکوتی آن بزرگوار به بهترین انسان ها تبدیل می شدند.

حجت الاسلام جعفرزاده، جذب عواطف مردم از سوی امام حسن عسکری (ع) را بهترین روش در آموزش تعالیم دینی عنوان کرد و افزود: فضائل و کمالات معنوی آن حضرت موجب شده بود که دوست و دشمن شیفته آن حضرت شده و از صمیم قلب به آن حضرت ارادت بورزند و وجود گرامی امام را خواسته یا ناخواسته محترم شمارند.

انفاق و کمک به محرومان، ضرورت فرهنگی و اجتماعی جامعه حجت الاسلام جعفرزاده، در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت دستگیری از نیازمندان و احیای بیش ازپیش فریضه انفاق تأکید کرد و افزود: ائمه معصومین (ع) برترین نمونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت امام حسن عسکری (ع) الگوی مواسات و انفاق در جامعه اسلامی است

حضرت امام حسن عسکری (ع) الگوی مواسات و انفاق در جامعه اسلامی است