مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-03سياسي

توزیع 2 هزار سری جهیزیه توسط کمیته امداد فارس


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: بیش از دو هزار سری جهیزیه در راستای اجرای رزمایش احسان نبوی به زوج های جوان اهدا شد.

- شیراز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: بیش از دو هزار سری جهیزیه در راستای اجرای رزمایش احسان نبوی به زوج های جوان اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی موصلی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش احسان نبوی در استان فارس اجرا شده و در این قالب این رزمایش دو هزار سری جهیزیه برای زوج های جوان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: کالاهایی که در این رزمایش به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده است کاملاً ایرانی و جز کالاهای اساسی همچون اجاق گاز، تلویزیون، گاز و … است که ارزش مادی این جهیزیه ها بالغ بر 23 میلیون تومان ارزش گذاری شده ولی ارزش واقعی این جهیزیه ها بالغ بر 28 میلیون تومان است.

به گفته این مقام مسئول در مجموع 48 میلیارد تومان ارزش جهیزیه هایی است که در طرح احسان نبوی به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده است که 30 درصد منابع مالی این طرح توسط خیران و 70 درصد از محل کمیته امداد فارس تامین شده است.

موصلی در ادامه در خصوص جهیزیه های اهدا شده توسط کمیته امداد فارس بیان کرد: 1400 سری جهیزیه طی شش ماه اول امسال اهدا شده که با این دو هزار سری جهیزیه اکنون بیش از سه هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار سری جهیزیه توسط کمیته امداد فارس

توزیع 2 هزار سری جهیزیه توسط کمیته امداد فارس