مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-03سياسي

در کار فعالان اقتصادی قفل ایجاد نکنیم


رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: تبادل نظرات و شنیدن دغدغه طرفین در راه گشایی برای فعالان اقتصادی و صنعتگران تاثیرگذار است.

- حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی عصر امروز 12 آبان ماه در سومین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان گفت: دولت از تولیدات دانش بنیان حمایت می کند.

او بر لزوم بررسی و شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی در جهت رفع مسایل آنها تاکید می کند و می افزاید: مصوبات باید با قوانین منطبق باشند و نمی توانیم قانون را تغییر دهیم و باید از قانون تکمین کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان شهید در حادثه شاهچراغ در ادامه اظهار کرد: هدف از برگزاری اینگونه جلسات به کار گرفتن ظرفیت ها در جهت رفع موانع تولید و اشتغال است و همه باید در این راستا گام بردارند.

مقام عالی قضایی استان کرمان با بیان این مطلب که در چهارچوب قوانین و مقررات باید وظایف خود را انجام دهید، عنوان کرد: اگر دیدگاهمان رفع مشکلات تولید و اشتغال باشد 50 درصد مشکلات حل خواهد شد و اگر این نگاه را نداشته باشیم قوانین را به گونه ای تفسیر می کنیم که در کار فعالان اقتصادی قفل ایجاد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کار فعالان اقتصادی قفل ایجاد نکنیم

در کار فعالان اقتصادی قفل ایجاد نکنیم