مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-03سياسي

کثرت تلاوت قرآن جامعه را بیمه می کند


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعه ما نیاز به فرهنگ و تدبر، انس و قرائت قرآن دارد لذا آن روزی که در جامعه قرآن و حافظین قرآن مطرح باشند جامعه از هر ناهنجاری بیمه می شود، - گفت: کثرت تلاوت قرآن جامعه را بیمه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی امروز در مراسم تجلیل از 1400حافظ، مربیان، پیشکسوتان و قاریان قرآن که در مصلی رشت برگزار شد، اظهار کرد: حرکت و توفیقات قرآنی ارزشمند امید را در جامعه تقویت می کند، مقام معظم رهبری همواره بر ترویج فرهنگ قرآنی در کشور تاکید دارند و به عنوان یک مطالبه قرآنی این موضوع را مطرح کرده اند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر قرائت با صوت و تدبر، افزود: حفاظ قرآنی باید با تسلط و صوت قرائت کنند بطوری که گویی قرآن بر مستمع نازل می شود، آن موقع می توانیم بگوییم فرهنگ قرآنی بر جامعه ما حاکم شده است.

تربیت حافظ و قاری قرآن جامعه را بیمه می کند و وجود نخبگان و استعدادهای قرآنی نشاندهنده رویش های انقلاب است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پیامبر(ص) به برکت قرآن و محبت اهل بیت(ع) توانست یک جامعه ایمانی متحد و قوی ایجاد کند، بطوریکه این جامعه توانست مراکز تمدنی بزرگ را متصل و مسلمان کند؛ عشق به اهل بیت عصمت و طهارت، قرائت و تدبر در قرآن و عمل به آموزه های قرآنی جامعه ای قوی و مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کثرت تلاوت قرآن جامعه را بیمه می کند

کثرت تلاوت قرآن جامعه را بیمه می کند