مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-03پزشكي

وضعیت بالای مصرف سیگار در کشور / لزوم تصویب مالیات بر سیگار از سوی مجلس


وزیر بهداشت با اشاره به لزوم بازنگری در وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور گفت: امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند؛ - وزیر بهداشت با اشاره به لزوم بازنگری در وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور گفت: امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند؛ چراکه حدود 13 درصد از مرگ و میرها در کشور مربوط به استعمال دخانیات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه آیین ارتقای دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی نیشابور که در تالار سیمرغ این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی نیشابور از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرد و ارتقای آن به دانشگاه، حدود 13 سال به طول انجامید.

با شروع کار دولت مردمی آیت الله رییسی و با همکاری گسترده مسئولان از جمله نمایندگان نیشابور، این ارتقای علمی رقم خورد و با تلاش گروه های فنی و ارزیابی وزارت بهداشت، شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی از این پس شاهد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر 73 عضو هیات علمی و 4 دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور فعالند که این ظرفیت نیازمند ارتقا و تقویت است و امیدواریم با تلاش جمعی مردم، خیّرین و مسئولان استانی ومحلی، حوزه سلامت نیشابور ارتقا ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بالای مصرف سیگار در کشور / لزوم تصویب مالیات بر سیگار از سوی مجلس

وضعیت بالای مصرف سیگار در کشور / لزوم تصویب مالیات بر سیگار از سوی مجلس