مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-03سياسي

استاندار قزوین: دانش آموزان دلسوز نباید گرفتار حیله دشمن در زمینه دو قطبی سازی شوند


دشمن به دنبال این است که دعوا را به داخل مرزهای ایران بیاورد و به دنبال دو دستگی و دوقطبی است و در این مسیر دلسوزان نباید در این حیله گرفتار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در دیدار با مسئولان انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جمع حاضر نمایندگانی از دانش آموزان پرتلاش استان هستند که خوشبختانه توفیقات خوبی را در تمامی عرصه ها به دست آورده اند و امیدواریم این موفقیت ها روز به روز در بین دانش آموزان افزایش یابد.

وی افزود: وجود منابع انسانی قابل توجه و فرهنگ مترقی یکی از شاخصه های ویژه استان قزوین است که این ویژگی در جامعه دانش آموزی هم تبلور دارد.

اعلایی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان هم اکنون یکی از مهم ترین و حساس ترین دوران زندگی خود را سپری می کنید، 12 سالی که در مدارس تحصیل می کنید تأثیر زیادی در آینده شما دارد و به ویژه دوران پایانی تحصیل، در شکل گیری شخصیت و زندگی شخصی و اجتماعی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت، پس قدر این دوران را بدانید و از ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کنید.

استاندار قزوین اضافه کرد: البته موفقیت و پیشرفت نباید در یک نظام تک بعدی و محدود صورت بگیرد و درس خواندن هر چند که خیلی موثر است ولی تمام انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: دانش آموزان دلسوز نباید گرفتار حیله دشمن در زمینه دو قطبی سازی شوند

استاندار قزوین: دانش آموزان دلسوز نباید گرفتار حیله دشمن در زمینه دو قطبی سازی شوند