مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-03ورزشي

استکبار جهانی از روند پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در هراس است


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف روند پیشرفت و تعالی را طی می کنند و استکبار جهانی از این روند در هراس است.

- زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف روند پیشرفت و تعالی را طی می کنند و استکبار جهانی از این روند در هراس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ابوالفضل طهماسبی در اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه های بسیج مساجد و محلات استان زنجان که در ورزشگاه امام علی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت فوق العاده ای در سطح جهان است، گفت: ایران پس از انقلاب اسلامی در همه عرصه ها از جمله ورزش رشد کرده ایم که دوران پهلوی این چنین نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف عدالت نسبی ایجاد کرده است تا همه افراد بتوانند از فضاهای ورزشی استفاده کنند، ادامه داد: ایران در همه حوزه ها قدرتمندانه حضور دارد که به برکت این نظام است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ایران در حوزه های دفاعی پیشرفت می کند، سلطه گران مجبور هستند مانع رشد ایران شوند، گفت: همه مسائل امروز جامعه و فتنه های اخیر از زیر سر آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی از روند پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در هراس است

استکبار جهانی از روند پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در هراس است