مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-03سياسي

جزییات راهپیمایی 13 آبان در اصفهان اعلام شد


جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: برنامه راهپیمایی 13 آبان از ساعت 9 و 30 دقیقه در میدان امام(ره) آغاز و به اقامه نماز جمعه متصل خواهد شد.

- غلامرضا رضایی جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون جزییات برنامه 13 آبان در اصفهان اظهار داشت: برنامه راهپیمایی از ساعت 9:30 دقیقه در میدان امام(ره) آغاز و به اقامه نماز جمعه متصل خواهد شد.

  وی افزود: پیش از مراسم تجمعاتی از میدان امام حسین(ع) و چهارراه شکرشکن به سمت مکان مراسم شکل خواهد گرفت و پس از مراسم راهپیمایی نماز جمعه در میدان امام(ره) اقامه خواهد شد.

  رضایی بیان کرد: مراسم 13 آبان با حضور آحاد مردم و دانش آموزان برگزار و برنامه های متنوعی از جمله برپایی غرفه های مختلف، همخوانی سرودهای کشوری و سخنرانی پیش بینی شده است.

پارکینگ های اطراف میدان امام خمینی در روز 13 آبان رایگان است حسین حق شناس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز درباره اقدامات شهرداری پیرامون راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان جهت همراهی در مراسم 13 آبان و راهپیمایی استکبارستیز ایران اسلامی، تمهیداتی را در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راهپیمایی 13 آبان در اصفهان اعلام شد

جزییات راهپیمایی 13 آبان در اصفهان اعلام شد