مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-03سياسي

لزوم تمرکز بر فرارهای مالیاتی/رشد 52 درصدی اظهارنامه ها


رییس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه در کشور 52 درصد رشد اظهارنامه اتفاق افتاده است گفت: در استان مرکزی نیز تعداد اظهارنامه اشخاص حقیقی 50 درصد رشد داشته است.

- داوود منظور روز پنجشنبه 12 آبان در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که نظام مالیاتی ضمن اینکه میبایست درآمدهای دولت را تامین کند، قطعا باید بر اساس اصل عدالت عمل کند و نباید هیچگونه اجحافی در حق مودیان صورت گیرد، لذا رویکرد مراجع مختلف دادرسی که در نظام مالیاتی در آیین دادرسی مالیاتی پیش بینی شده است که به تحقق عدالت کمک کنند.

هیچ مالیاتی نباید وصول شود، الا به موجب قانون، لذا تلاش ما بر این است که از برخوردهای سلیقه ای به ویژه با مودیان اجتناب شود.

وی افزود: گاها دلخوری هایی در مباحث مالیاتی وجود دارد که باعث نگرانی هایی در مدیریت سازمان می شود لذا تصمیم بر برگزاری این نشست های رو در رو گرفته شد که استان مرکزی سومین استانی است که به آن سفر داشته ایم.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه مالیات باید از همه مودیان اخذ شود تصریح کرد: متاسفانه این ذهنیت در برخی فعالان اقتصادی وجود دارد که فعالان وابسته به حاکمیت به ویژه مجموعه های اقتصادی ذیل نظر دفتر مقام معظم رهبری مالیات نمی دهند اما نادرست است و تمام این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تمرکز بر فرارهای مالیاتی/رشد 52 درصدی اظهارنامه ها

لزوم تمرکز بر فرارهای مالیاتی/رشد 52 درصدی اظهارنامه ها