مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-03سياسي

نشست دانش آموزان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در نشستی صمیمانه با جمعی از دانش آموزان استان سمنان به مطالبات و نظرات آنان گوش فرا داد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در نشستی صمیمانه با جمعی از دانش آموزان استان سمنان به مطالبات و نظرات آنان گوش فرا داد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان 12 آبان و در آستانه 13 آبان و روز دانش آموز، در نشست صمیمانه با دانش آموزان استان سمنان به بیان دغدغه ها و نظرات و مطالبات دانش آموزان پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان در سراسر استان قبل از نماز جمعه برگزار می شود افزود: روز دانش آموز ، روز استکبار ستیزی جهانی است وی با اشاره به نامگذاری این روز به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: وجود فضای مجازی و بمباران های خبری و شایعات، وظیفه ما را برای رساندن صدای ایرانیان در مقابل استکبار جهانی به عالمیان سنگین تر می کند امام جمعه سمنان گفت: در مقابل آمریکا و استکبار جهانی آنچه مهم است ، پیشرفت در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی، علمی، پهپادی و .

است نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: در جنگ نرم و سخت باید قوی باشیم تا دشمن از ایران اسلامی رعب و وحشت داشته باشند وی ضمن دعوت از دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست دانش آموزان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

نشست دانش آموزان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان